воскресенье, 20 сентября 2020 г.

5 семестр

(виконані матеріали надати до 29.10)

Тема. Фонетика. Орфоепія.
План:
1. Поняття про фонетику.
2. Артикуляція голосних та приголосних звуків.
3. Будова мовленнєвого апарату.
4. Склад. Правила складоподілу. Наголос, його типи.
5. Класифікація голосних і приголосних фонем.
6. Співвідношення між буквами і звуками. Український алфавіт.
7. Чергування голосних і приголосних фонем.
8. Асиміляція та дисиміляція приголосних.
9. Спрощення в групах приголосних.
10. Подвоєння й подовження приголосних.
11. Фонетична транскрипція.
12. Орфоепічні норми вимови, голосних, приголосних, буквосполучень.

Завдання:
1. Письмово опрацювати теоретичний матеріал (підручники - на ел. ресурсах бібліотеки).
2. Виконати практичні завдання:

І.  Наведіть приклади слів, у яких певні фонеми виступали б у своєму основному вияві і варіантах.
            ІI. Доберіть по п'ять слів, у яких букви е, и позначають відповідно звуки [еи], [е] або [и], е].     
            ІІІПоділіть подані нижче слова на склади.
Сонце, месник, власний, зросла, пристрасний, каштани, оббитий, щасливий, подруга, небезпека, без вартісний, назустріч, затишний, краплина, надворі, обличчя, прикрасити, шарпнути, безсмертний, розказати.
IV. Випишіть з орфоепічного словника 15 слів з подвійним наголосом і складіть з ними речення.
VКористуючись словником, поставте наголос у словах. Визначте кількість складів і фонем у них.
Адресний, актор, астроном, бджоляний, пишучи, бурштиновий, бурхання, ваги, вагар, вірші, випадок, гусениця, дюшес, жальце, жерло, житло, жмуток, завидки.
VIПрочитайте слова, дотримуючись правильного наголосу. Визначте кількість звуків і букв у кожному слові.
Приношу, поговорити, навідуватися, серпанковий, високо розвинутий, джгут, тьохкати, сільськогосподарський, переджнивний, дзюрчати, застереження, передз'їздівський, завдання, щелепа, охопити, розмалювати, старанно, кількакілометровий, центнер, металургія, прикладний.
VIIВиберіть з орфографічного словника 15 слів (5 іменників, 5 прикметників і 5 дієслів), об'єднаних спільним значенням. Запишіть їх в алфавітному порядку.
VIII Запишіть вірш Т. Г. Шевченка «Заповіт» фонетичною транскрипцією.

1 комментарий:

  1. Я Хелена Джуліо з Еквадору, я хочу добре поговорити про пана Бенджаміна на цю тему. надає мені фінансову підтримку, коли всі банки у моєму місті відхилили моє прохання надати мені позику у розмірі 500 000,00 доларів США, я намагався отримати все можливе, щоб отримати позику у моїх банків тут, в Еквадорі, але всі вони відмовили мені, оскільки кредит у мене був низький, але з Божою милістю я дізнався про пана Бенджаміна, тому вирішив спробувати подати заявку на позику. з доброю волею вони нададуть мені позику в 500 000,00 доларів США. запит на позику, який мені відмовили мої банки в Еквадорі, було надзвичайно чудовим з ними вести бізнес, і зараз мій бізнес іде добре. електронною поштою / контактом WhatsApp, якщо ви хочете подати заявку на позику у них. 247officedept@gmail.com WhatsApp контакт: + 1-989-394-3740.

    ОтветитьУдалить